Fredag eftermiddag

Hej på er! :)

Imorgon är det tävling för mig och Jivaro som gäller det ska bli sjukt kul! Jag hoppar LC och LB, fast avd B då vi har fått tipset av en tränare att ta det lite lugnt med omhoppningar just nu!
Nu på kvällen väntar lite mysigt pyssel inför imorgon, egentligen skulle jag ha gått ut och gått med honom idag, men eftersom det är SNÖÖ (i april!?) och han inte har några snöskor så kan han inte gå många meter innan han får styltor som gör honom till d-ponny! ;)
Fin och lite lagom sned bild ;)
Just nu ska jag i alla fall bara ta det lugnt, chilla lite och typ titta på TV, det är ju alltid lika mysigt med helg, men nu är det ju "första-veckan-efter-lov-helg" och då är det extra sköönt! :)
Uppdaterar mer lite senare! :D
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0