Första inlägget av mig på den här bloggen! :D

Hej!
Det ska bli så sjukt roligt att komma igång på riktigt igen med bloggningen! Och angående allt med designen kan ni läsa om ni går längre ner så det ska jag inte ta igen ;)
Stina och jag (om det är nån ny läsare, men jag gissar att ni som läser det här också läste den gamla bloggen)
Idag så klättrade jag med Stina och det var nog väldigt bra för hennes rygg, och dels mycket bra styrketräning, dessutom så fick hon lite massage av mig efter ridturen. Och jag hade nog ganska så tur då jag kom ut mitt i uppehållet av regnet - det är skönt att ha lite tur ibland ialla fall! ;)
Nu ska jag njuta av lovet in i det sista, men i morgon blir det nya tag, så jag skriver då! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0