blä för skola

Hej!
Tröött tjej här! ;) Träning idag gick bra, det var några titthinder som han kollade på, vi hoppade lite olika linjer och koncentrerade oss på rytmen och att kunna "se avståndet" fram till hindret! Finaste pownien, helt underbar är han!

Nu har jag i alla fall lite skolgrejs framför mig nu, det känns som att lärarna har lyckats klämma ihop det så att alla våra skoluppgifter ska lämnas in till på Fredag, TOPPEN! :D
Så, nu ska jag sätta mig och ta tag i en SO-uppsats, en viktig NO-uppgift, plugga inför SO-provet (som vi har på fredag) och skicka in en svenska berättelse som jag är på tok för sen med, + någonting som jag har glömt och får halvpanik över i morgon, är jag inte duktig på att planera?? :D :D Hahah, antar att ni tycker det här var vääldigt intressant!? ;D
Nej, nu ska jag faktiskt ta tag i det här och sätta igång. Böckerna framför mig, penna vessad, sudd närvarande och datorn i högsta hugg= finns inga ursäkter... :/
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0